Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa

Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa

Teoksessa ymmärretään asiakaspalvelu ja markkinointi laajana kokonaisuutena. Ne ovat vuorovaikutusta ja siten ikkuna koko organisaation toimintatapaan- ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Pesonen, Hanna-Leena.
Reader koneääni Esa
Contributors

Lehtonen, Jaakko,

Toskala, Antero,

Language fin
Duration 7 h 52 min
Publication info Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014)
Physical description DaisyTrio 2.02 (7 h 52 min, 110 Mt)
Level of education Korkeakoulu
Original publication info Jyväskylä, PS-kustannus 2002. 195 s.. 952-451-060-X.
Keywords asiakaspalvelu markkinointi palvelut psykologia viestintä vuorovaikutus