Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Teoksessa ymmärretään asiakaspalvelu ja markkinointi laajana kokonaisuutena. Ne ovat vuorovaikutusta ja siten ikkuna koko organisaation toimintatapaan- ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Oppikirja.
Book info |
|
Author | Pesonen, Hanna-Leena. |
Reader | koneääni Esa |
Contributors | Lehtonen, Jaakko, Toskala, Antero, |
Language | fin |
Duration | 7 h 52 min |
Publication info | Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014) |
Physical description | DaisyTrio 2.02 (7 h 52 min, 110 Mt) |
Level of education | Korkeakoulu |
Original publication info | Jyväskylä, PS-kustannus 2002. 195 s.. 952-451-060-X. |
Keywords | asiakaspalvelu markkinointi palvelut psykologia viestintä vuorovaikutus |