Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia
Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia
Ongelmalähtöisen oppimisen taustalla on ajatus, että oppiminen on tehokkainta, kun opiskelijat osallistuvat siihen aktiivisesti. Oppikirja.
Book info |
|
Author | Boud, David. |
Reader | koneääni Esa |
Contributors | Abrahamson, Stephen, Alavi, Christine, Anderson, Alexander S, Armstrong, Elizabeth G, Bawden, Richard, Birsted, Johanna, suom, Bolzan, Natalie, Brown, Ken, Burgess, Hilary, Case, Susan M, Cawley, Peter, Coles, Colin, Creedy, Debra, Dathe, David, Drinan, John, Earl, Shirley E, Engel, Charles E, Feletti, Grahame I, Foster, Stephen F, Gilbert, Alan, Hafler, Janet P, Haycox, Karen, Hellgren, Esko, suom, Hintsanen, Anna, suom, Hundert, Edward M, Ingalsuo, Tommi, suom, Kellomäki, Vuokko, suom, Little, Shona, Little, Stephen E, Loacker, Georgine, Lovie-Kitchin, Jan, MacDonald, Peter J, Mackenzie, Iain, Maitland, Barry, Maitland, Barry, Margetson, Don, Matlock, Mary Georgia, Meriläinen, Sirpa, suom, Moore, Gordon T, Norman, Geoffrey R, O'Brien, Kathleen, Ross, Bob, Ryan, Greg, Saarinen, Veli-Pekka, suom, Sauer, Chris, Schwartz, Peter, Simmonds, David G, Swanson, David B, Taylor, Imogen, Toivonen, Maarika, suom, Usher, John R, Viitanen, Sami, suom, Wilkerson, LuAnn, Winsor, Keith, Vleuten, Cees P, M, van der, Woods, Donald R, Woodward, Christel A, |
Language | fin |
Original | The challenge of problem-based learning |
Duration | 18 h 36 min |
Publication info | Helsinki Celia 2013 (Helsinki Celia 2013) |
Physical description | DaisyTrio 2.02 (18 h 36 min) |
Level of education | Korkeakoulu |
Original publication info | Helsinki, Terra Cognita 2000. 384 s.. 952-5202-24-0. |
Keywords | ongelmalähtöinen oppiminen ongelmanratkaisu opetusmenetelmät opetusohjelmat opiskelijat oppiminen |