Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia

Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia

Ongelmalähtöisen oppimisen taustalla on ajatus, että oppiminen on tehokkainta, kun opiskelijat osallistuvat siihen aktiivisesti. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Boud, David.
Reader koneääni Esa
Contributors

Abrahamson, Stephen,

Alavi, Christine,

Anderson, Alexander S,

Armstrong, Elizabeth G,

Bawden, Richard,

Birsted, Johanna, suom,

Bolzan, Natalie,

Brown, Ken,

Burgess, Hilary,

Case, Susan M,

Cawley, Peter,

Coles, Colin,

Creedy, Debra,

Dathe, David,

Drinan, John,

Earl, Shirley E,

Engel, Charles E,

Feletti, Grahame I,

Foster, Stephen F,

Gilbert, Alan,

Hafler, Janet P,

Haycox, Karen,

Hellgren, Esko, suom,

Hintsanen, Anna, suom,

Hundert, Edward M,

Ingalsuo, Tommi, suom,

Kellomäki, Vuokko, suom,

Little, Shona,

Little, Stephen E,

Loacker, Georgine,

Lovie-Kitchin, Jan,

MacDonald, Peter J,

Mackenzie, Iain,

Maitland, Barry,

Maitland, Barry,

Margetson, Don,

Matlock, Mary Georgia,

Meriläinen, Sirpa, suom,

Moore, Gordon T,

Norman, Geoffrey R,

O'Brien, Kathleen,

Ross, Bob,

Ryan, Greg,

Saarinen, Veli-Pekka, suom,

Sauer, Chris,

Schwartz, Peter,

Simmonds, David G,

Swanson, David B,

Taylor, Imogen,

Toivonen, Maarika, suom,

Usher, John R,

Viitanen, Sami, suom,

Wilkerson, LuAnn,

Winsor, Keith,

Vleuten, Cees P, M, van der,

Woods, Donald R,

Woodward, Christel A,

Language fin
Original The challenge of problem-based learning
Duration 18 h 36 min
Publication info Helsinki Celia 2013 (Helsinki Celia 2013)
Physical description DaisyTrio 2.02 (18 h 36 min)
Level of education Korkeakoulu
Original publication info Helsinki, Terra Cognita 2000. 384 s.. 952-5202-24-0.
Keywords ongelmalähtöinen oppiminen ongelmanratkaisu opetusmenetelmät opetusohjelmat opiskelijat oppiminen