Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Asiakas, tuote ja markkinat

Asiakas, tuote ja markkinat

Kirja on tarkoitettu oppimateriaaliksi asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoihin opintoihin. Kirja käy läpi tuotekehitysprosessin: asiakkaan tunnistamisen, tuotekehityksen ja tuotteistamisen, brändin luomisen, hinnoittelun, jakelukanavan valinnan ja tuotteen lanseerauksen. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Raatikainen, Leena.
Reader Esa koneääni
Contributors

Raatikainen, Leena,

Language fin
Duration 10 h 6 min
Publication info Helsinki Celia 2012 (Helsinki Celia 2012)
Physical description DaisyTrio 2.02 (10 h 6 min)
Level of education ammatillinen oppilaitos
Original publication info Helsinki, Edita 2008. 256 s.. 978-951-37-4811-1.
Keywords asiakkaat hinnoittelu tuotteet tuotteistus