Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita

Kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita

Kirja kertoo kuluttajien vaatimusten toteuttamisesta - sellaisten eläväisten mielikuvien maalailusta, joihin he haluavat itse uskoa. Jokaisen organisaation - oli kyse voittoa tavoittelemattomasta järjestöstä, autonvalmistajasta, poliittisesta kampanjasta tai viinilasin puhaltajasta - on ymmärrettävä, että säännöt ovat muuttuneet. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Godin, Seth.
Reader koneääni Esa
Language fin
Duration 6 h
Publication info Helsinki Celia 2010 (Helsinki Celia 2010)
Physical description DaisyTrio 2.02 (6 h)
Level of education Korkeakoulu
Original publication info Helsinki, Readme.fi 2008. 187 s.. 978-952-5655-04-9.
Keywords asiakassuhde asiakastyytyväisyys maailmankuva mainonta markkinointi markkinointiviestintä mielikuvat myynninedistäminen strategia tarinat uskottavuus