Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Teos on kattava markkinoinnin perusteos, joka soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille. Keskeisiä teemoja ovat asiakasmarkkinointi, asiakassuhteiden luominen sekä yritysten toimintaympäristön nopea muuttuminen ja kansainvälistyminen. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Bergström, Seija.
Reader koneääni Esa
Contributors

Leppänen, Arja,

Language fin
Duration 25 h 18 min
Publication info Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Physical description DaisyTrio 2.02 (25 h 18 min)
Series Business Edita
Level of education Korkeakoulu
Original publication info Helsinki, Edita 2009. 519 s.. 978-951-37-5447-1.
Keywords asiakassuhde kuluttajakäyttäytyminen liiketalous markkinointi markkinointiviestintä myynninedistäminen myyntityö ostokäyttäytyminen yritykset