Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Design management : yrityskuvan johtaminen

Design management : yrityskuvan johtaminen

Artikkelikokoelma on tarkoitettu oppikirjaksi muotoilun, viestinnän, liiketalouden ja markkinoinnin oppilaitoksiin. Yhtenäinen yrityskuva profiloidaan kirjassa design managementin avulla. Kirjan artikkeleissa aihetta käsitellään tuotteiden ja palvelun, viestinnän, toimintaympäristön ja henkilön käyttäytymisen kautta. Oppikirja.

Log in

Book info

Reader koneääni Esa
Contributors

Jaskari, Pasi,

Kymidesign, muotoilu- ja tuotekehityskeskus,

Language fin
Duration 10 h 31 min
Publication info Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Physical description DaisyTrio 2.02 (10 h 31 min)
Series Julkaisuja/Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, Sarja A, Oppimateriaali, 6
Level of education Korkeakoulu
Original publication info Kotka, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu 2004. 175 s.. 952-5214-40-0.
Keywords brändit imago markkinointi muotoilujohtaminen organisaatioviestintä yrityskuva