Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Radikaali brändi

Radikaali brändi

Teos on johdatus strategisen viestinnän tulevaisuuteen. Kirja esittelee uuden, kokonaisvaltaisen brändimallin, jonka avulla voi kehittää organisaation johtamista, viestintää ja markkinointia. Kirja antaa välineet ymmärtää viestintä ja markkinointi osana yrityksen aineetonta pääomaa. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Malmelin, Nando.
Reader koneääni Esa
Contributors

Malmelin, Nando,

Language fin
Duration 7 h 38 min
Publication info Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Physical description DaisyTrio 2.02 (7 h 38 min)
Level of education Korkeakoulu
Original publication info Helsinki, Talentum 2008. 208 s.. 978-952-14-1223-3.
Keywords brändit johtaminen julkisuus mainonta markkinointiviestintä mielikuvat muutosjohtaminen organisaatioviestintä viestintä yritykset yritysstrategiat