Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Ilme : visuaalisen identiteetin johtaminen

Ilme : visuaalisen identiteetin johtaminen

Teos käsittelee yritysilmeen suunnittelua ja rakentamista sekä yritysilmeen ankkuroimista yrityksen identiteettiin. Kirjan aiheina ovat mm. visuaalisen identiteetin suunnittelu ja luominen, visuaalisen yrityskuvan ja brandin hallinta, tuotemerkit, brandit, brandiarkkitehtuuri, värit, viivat, muodot, typografiat, materiaalit, pakkaukset ja opasteet. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Pohjola, Juha.
Reader koneääni Esa
Contributors

Pohjola, Juha,

Language fin
Duration 10 h 54 min
Publication info Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Physical description DaisyTrio 2.02 (10 h 54 min)
Level of education Korkeakoulu
Original publication info Helsinki, Inforviestintä 2003. 211 s.. 952-5123-52-9.
Keywords brändit identiteetti imago liikemerkit markkinointiviestintä mielikuvat muotoilujohtaminen organisaatiot organisaatioviestintä visuaalinen viestintä visualisointi yritykset yrityskuva