Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto : median markkinoituminen ja televisioituminen

Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto : median markkinoituminen ja televisioituminen

Herkman tarkastelee Suomen mediakentässä 1990-luvun lopulla tapahtunutta rakennemuutosta tutkimalla television ja iltapäivälehtien vuorovaikutusta. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Herkman, Juha.
Reader koneääni Esa
Language fin
Duration 23 h 56 min
Publication info Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Physical description DaisyTrio 2.02 (23 h 56 min)
Level of education Korkeakoulu
Original publication info Tampere, Vastapaino 2005. 362 s.. 951-768-162-3.
Keywords iltapäivälehdet joukkoviestimet joukkoviestintä julkisuus kaupallinen joukkoviestintä kaupallinen televisio keskittyminen lehdistö media omistus televisio televisio-ohjelmat viihteellistyminen