Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu
Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu
Kirja on suunniteltu liiketalouden perustutkinnon markkinoinnin suuntautumisopintoihin. Käytännönläheinen oppimateriaali antaa valmiudet markkinointitiedon hankintaan ja yrityksen markkinoinnin suunnitteluun. Oppikirja.
Book info |
|
Author | Raatikainen, Leena. |
Reader | koneääni Esa |
Contributors | Raatikainen, Leena, |
Language | fin |
Duration | 7 h 6 min |
Publication info | Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009) |
Physical description | DaisyTrio 2.02 (7 h 6 min) |
Series | Prima |
Level of education | Ammatillinen oppilaitos |
Original publication info | Helsinki, Edita 2005. 168 s.. 951-37-4137-0. |
Keywords | markkinointi myynninedistäminen |