Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu

Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu

Kirja on suunniteltu liiketalouden perustutkinnon markkinoinnin suuntautumisopintoihin. Käytännönläheinen oppimateriaali antaa valmiudet markkinointitiedon hankintaan ja yrityksen markkinoinnin suunnitteluun. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Raatikainen, Leena.
Reader koneääni Esa
Contributors

Raatikainen, Leena,

Language fin
Duration 7 h 6 min
Publication info Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Physical description DaisyTrio 2.02 (7 h 6 min)
Series Prima
Level of education Ammatillinen oppilaitos
Original publication info Helsinki, Edita 2005. 168 s.. 951-37-4137-0.
Keywords markkinointi myynninedistäminen