Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja?

Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja?

Vahva brändi tuottaa voittoa ja tarjoaa asiakkaille elämyksiä vuodesta toiseen. Menestystarinoiden takana on johtamistaitoa ja markkinointiosaamista. Teos tarkastelee brändejä kahdensuuntaisen vuorovaikutuksen näkökulmasta ja antaa uusimman tiedon brändeistä sekä niiden kytkennöistä liiketoimintamalleihin.

Log in

Book info

Author Lindberg-Repo, Kirsti.
Reader Pesonen Reijo
Language fin
Duration 8 h 42 min
Publication info Helsinki Celia 2006 (Helsinki Näkövammaisten Keskusliitto 2006)
Physical description äänikirja Daisy 2.02 (8 h 42 min)
Series Ekonomia
Original publication info Helsinki, WSOYpro 2005. 951-0-31212-6.
Keywords asiakaslähtöisyys brändit markkinointi tavaramerkit